Imagine și Comunicare

Rezultate selecție

Irina Georgescu
Deva
Coordonator Executiv
Roxana Ionela Crăciun
Centrul Universitar București
Copywritter
Ana Maria Pamfile
"Oltea Doamna" Tecuci
Copywritter
Florina Pauleti
”Axente Sever” Alba Iulia
Social Media Manager
Valentin Petrilă
”Adormirea Maicii Domnului” București
Social Media Manager
Mădălina Panainte
Centrul Universitar București
Designer Grafic
Codruța Hocman
Centrul Universitar București
Arhivist
Smaranda Lulă
Hunedoara
Arhivist
Alexandru Grigore
Centrul Universitar București
PR/Media Specialist

Contextul actual caracterizat printr-un volum mare de informaţii, disponibile atât în online cât şi în offline, face indispensabilă o comunicare constantă, rapidă şi obiectivă facilitată de o Echipă Naţională de Imagine şi Comunicare (ENIC).

Rolul său va fi de a gestiona nevoile de comunicare la nivel naţional, atât interne, cât şi externe, şi de a crea conţinut relevant şi de calitate care să răspundă acestor nevoi.

Obiective de lucru

  • Crearea şi implementarea Strategiei de Comunicare, de Brand, ghiduri, documente şi materiale pe baza Strategiei ONCR şi a documentelor interne
  • Gestionarea nevoile operaţionale (de zi cu zi) ale Organizaţiei pe zona de comunicare (social media, presă, relaţii cu parteneri şi sponsori, reprezentare etc. )
  • Crearea de conţinut disponibil pe platformele de comunicare ale Organizaţiei (social media, site etc.) sau evenimente de prezentare şi reprezentare (conferinţe, gale, târguri etc.) care să asigure creşterea profilului Cercetăşiei ca mişcare şi al ONCR ca Organizaţie în mediul extern
  • Menţinerea comunicării cu partenerii interni ai organizaţiei (Membri, Lideri, Voluntari Adulţi, Centre Locale, Comitet Executiv, Consiliu Director, Echipe Naţionale etc.), colectând şi livrând conţinut relevant pentru Strategia de Comunicare şi obiectivele ei
  • Dezvoltarea şi implementarea împreună cu echipele relevante de stagii, ateliere şi activităţi de formare pe partea de imagine şi comunicare pentru membrii organizaţiei
  • Colectarea şi gestionarea arhivei de materiale vizuale ale ONCR (fotografii, video, grafică, livrabile)

Roluri

Coordonator executiv

  • Păstrezi legătură cu Directorul Executiv, Coordonatorul Naţional de Comunicare și Imagine din Consiliul Director şi coordonatorii celorlalte echipe executive pentru a comunica şi a colecta informaţii legate de direcţiile, activităţile şi evenimentele relevante din ONCR
  • Raportezi periodic Directorului Executiv și Coordonatorului Naţional de Comunicare și Imagine activitatea şi progresele echipei tale
  • Stabileşti împreună cu Coordonatorul Național de Comunicare și Imagine direcţiile strategice de comunicare şi planifici activitatea echipei pe baza acestora
  • Gestionezi nevoile şi solicitările de zi cu zi ale echipei, delegând sarcinile în cadrul echipei
  • Coordonezi membrii echipei şi te asiguri de îndeplinirea sarcinilor
  • Creezi împreună cu echipa campanii de promovare pentru mediul extern
  • Urmăreşti şi te documentezi asupra tendințelor din comunicare şi social media

Criterii specifice de selecție

  • Ai abilități de coordonare și știi să implementezi un proiect în toate fazele lui (planificare, implementare, monitorizare, evaluare)
  • Ești un lider înnăscut: Ai viziune și reușești să motivezi oamenii din jurul tău să te ajute să atingeți acea viziune
  • Ești capabil să stabilești și să respecți termene limită
  • Ești o persoană creativă, care găsește mereu soluții inovatoare la tot felul de probleme
  • Ai experienţă în comunicare, promovare şi Social Media
  • Ești un bun comunicator și te faci ușor înțeles

Copywriter

  • Creezi, editezi sau corectezi conţinut scris pentru mediile de comunicare ale ONCR: articole blog, comunicate de presă, postări facebook, materiale de prezentare, campanii de promovare etc.
  • Monitorizezi activitatea de comunicare a nivelului local
  • Cauți mereu conţinut relevant în centrele locale - de la activităţi, campuri, evenimente, proiecte - ce ar putea fi promovat ca poveste de succes la nivel național
  • Concepi, administrezi şi implementezi campanii de promovare către mediul extern

Criterii specifice de selecție

  • Ești o persoană creativă și vii mereu cu idei noi
  • Îți place să scrii și reușești să concepi texte care să fie înțelese de diferite tipuri de public
  • Îți place să respecți termenele limită
  • Ai experienţă în comunicare şi creare de conţinut

Grafician

  • Creezi concepte vizuale și conţinut grafic pentru materialele şi campaniile de promovare concepute de ENIC

Criterii specifice de selecție

  • Ești o persoană creativă. Nu ai dificultăți în a conceptualiza idei și mesaje și în a le transforma în elemente vizuale
  • Ai experienţă în folosirea de software pentru grafică (Adobe Illustrator, Corel Draw, Adobe Photoshop etc.)
  • Știi ce e un bleed, un format vectorial sau care e diferența între CMYK și RGB
  • Ești atent la detalii și nu îți scapă nici măcar o virgulă
  • Pentru tine “termen limită” și “depășit” nu încap în aceeași propoziție

Social Media Manager

  • Administrezi conturile de Social Media ale ONCR și te asiguri că strângi toate like-urile, inimioarele și share-urile pe care le merită
  • Te asiguri de implementarea strategiei de comunicare a ONCR în Social Media
  • Urmăreşti împreună cu copywritterii activitatea nivelului local în Social Media şi promovezi conţinutul relevant

Criterii specifice de selecție

  • Ești o persoană creativă și știi să transformi o simplă fotografie într-un magnet de like-uri
  • Știi că planificarea e cheia. Poți să lucrezi cu un plan de postări și să le programezi din timp
  • Știi că în Social Media orice minut pierdut înseamnă interacțiuni pierdute, așa că îți place să respecți termenele limită
  • Ai experienţă în Social Media și ai mai administrat pagini de Facebook

Arhivist

  • Aduni conţinut foto şi video de la evenimente, activităţi şi proiecte ale ONCR
  • Te asiguri că materialele folosite respectă drepturile de autor şi alte reguli de folosire a conținutului foto-video (acordul părinților pentru materiale cu minori, ce tip de fotografii/video folosim şi promovăm etc.)
  • Pui la dispoziție conținutul potrivit pentru materialele ONCR şi materialele şi campaniile ENIC

Criterii specifice de selecție

  • Ești o persoană organizată și ordonată și îți place să aranjezi mereu lucrurile din jurul tău: alfabetic, cronologic, în funcție de culori etc.
  • Știi să respecți termene limită
  • Ești pasionat de fotografie și știi ce înseamnă încadrarea, compoziția sau care e diferența între un plan general și un plan întreg

Specialist Media/ PR

  • Păstrezi legătura cu partenerii media ai ONCR și dezvolți noi contacte în zona de media
  • Comunici partenerilor şi contactelor din presă informaţii imporante, comunicate de presă, luări de poziţie şi articole despre activitatea ONCR
  • Te asiguri de veridicitatea acestora, verifici corectitudinea factuală, legală și gramaticală a textelor și aprobi/ publici comunicate de presă pe toate canalele relevante

Criterii specifice de selecție

  • Ești o persoană organizată și atentă la detalii
  • Știi să scrii și observi ușor greșeli în text
  • Ești capabil să lucrezi cu termene limită și să le respecți
  • Ai experienţă în comunicare şi relaţii publice
  • Ești o persoană carismatică și un bun comunicator